sandraalgotsson

bara sandra,

Belgien.

Kategori: Allmänt

Hej.
nu är äntligen veckan i belgien över och jag tror faktiskt jag är den gladaste av alla oss 13 som var där nere.
Under tiden jag var där nere förstod jag hur mycket jag uppskattar allt som har med sverige att göra och hur mycket min nära och kära betyder för mig och hur mycket jag älskar dem.
Även ifall jag hade ett as skönt gäng med mig ner.
Det värsta med resan var att det var helt naturligt för belgarna att röka nästan överallt, i barer och hemma hos dem.. jag fick otroligt ont i mitt huvud och huvudvärken varade ungefär hela tiden under min tid nere i belgien.
Men min värdfamilj var jätte snälla och jag kände mig verkligen välkommen, Många av dem som var där nere säger att jag hade det bäst. kanske var det så. så jag är väl bara lite gnällig av mig.
Men jag blev positivt överaskad, för belgien var helt okej, inget land jag förhoppningsvis kommer besöka igen, men en erfarenhet rikare.
Jag orkar inte skriva om allt vi gjorde där nere, och eftersom vi som var med på resan ofta sa "att det som händer i belgien stannar i belgien" så får det väl förbli så tills vidare.

tack min kära klass för att ni gjorde resan så mycket roligare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: