sandraalgotsson

bara sandra,

otur

Kategori: Allmänt

idag har jag haft otur, på idrotten idag så hade vi basket som faktiskt är väldigt kul, eftersom jag har spelat det så kan jag sporten till skillnad från många andra så det blev inte lika kul som det kunnat bli.
Men iallafall, jag skulle rädda bollen innan den gick i och ramlade riktigt rejält, så nu är hela mitt höger knä uppsvält med skrapsår och blåmärken. och på mitt vänstar är det blåmärken och skrapsår. så jag fick ha is på mitt knä idag. det gjorde inte så ont till en början men efter en stund när jag började bli kall igen gjorde det skit ont..
så nu sitter jag här och har jätteont i mina knän.. är nog ingen fara men svider och dunkar.
dum och träningsnarkoman som man är skulle man promt till gymmet och köra både spinning och bodybalans, kanske inte var ett så smart val.. så nu är det att vila knät hela kvällen innan jag ska somna sött. vilket jag nog ska göra känner att ögonen är tomma.

Åh :) bara 16 dagar kvar till jul. min favorit högtid, älskar allt som har att göra med jul! så jag storm trivs just nu i vinterkylan, nu fattas bara lite snö också.

pokerface, s

Kommentarer


Kommentera inlägget här: