sandraalgotsson

bara sandra,

skidor

Kategori: Allmänt

nu är jag hemma igen efter några dagar i underbara sälen med familjen och joakim :) hade det riktigt härligt, massa snö och mys. själva åkandet kunde gått lite bättre för både min och mammas del, men det var faktiskt pjäksorna som var förstora, så kom inte och säg något annat. :)

idag var det julavslutning i skolan, så  nu har jag äntligen jullov!
vi på ep har en tradition att ge varandra en julklapp, förra året fick jag en rå fisk! tack för den.
och i år fick jag vissna plastblommor, går framåt iallafall..

nu väntar jag på att mamma ska komma hem så vi kan åka till kinna och handla lite julklappar, är snart färdig och det känns super!
sen blir det kanske ett pass på gymmet, får se om jag orkar det eller inte . det är ju faktiskt jul då får man lov att vara lite slöare än vanligt.
Hoppas ni får det superlov allihop! /sandra 

                                                                    

Kommentarer


Kommentera inlägget här: