sandraalgotsson

bara sandra,

torsdag.

Kategori: Allmänt

idag har jag mått mycket bättre och kännt mig mycket gladare än vad jag gjorde igår.
Dagen började med att jag och mina kära kolleger i toast it uf skulle stå och sälja nere i kungskapensgata.. det gick ganska segt ibörjan, men tillslut fick vi iallafall sålt 8 stycken, har 4 beställningar och fick sålt drygt 20 mackor så jag är nöjd över resultatet.
Efter det stod det "ett friskare liv" på schemat. idag hade vi core, som jag tycker är riktigt kul. så tack vare core ligger jag här nu med en riktigt trött rygg.. när jag kom hem dejtade jag min dator ett tag. jag låg och kollade på morgonsoffan som jag tycker är riktigt kul. men sen kände jag att jag behövde röra på mig så tog en skön promenad igenom skene.
medans jag gick där i skene tänkte på hur mycket jag ändå gillar skene. inte så att jag vill bo här föralltid, men det är tryggt och ett mysigt samhäll där alla känner alla, en härlig känsla tycker jag.
när jag kom hem igen tyckter jag att jag var värd ett riktigt skönt bad, jag tänd ljus som luktade chocklad, bubbelbad, boken stig larsson " män som hatar kvinnor " och ansiktsmask och hårinpackning. så nu är jag renare och mer harmonisk än på länge.
dags för min andra dejt idag nämligen kudden:)
godnatt, s

Kommentarer


Kommentera inlägget här: