sandraalgotsson

bara sandra,

alla dessa project.

Kategori: Allmänt

jaha nu är det ungefär en halv vecka kvar tills jag åker till belgien och jag ser verkligen inte framemot det. men finns inte så mycket att göra åt så bara att bita i det sura äpplet och sätta sig på planet på måndag vid elva tiden med halva ep klassen.
eftersom vi ska dit hade jag hoppats på en lugn vecka med bara förberedelser för resan men jag har självklart fel. vi har inte fått någon tid till att planera vårt arbete som vi ska göra där nere, nej det får vi göra på egen hand! super ...
Istället fick vi ett nytt fett project idag som handlar om försäljningsteknik. vet att ni blir avundsjuka för att ni inte får ett sånt roligt project.... ne skämt och sido, först och främst får vi ingen information om själva projectet, mer än en sida där det står fem små ensamma ord. jättetack till mina lärare.. aja när vi väl ska börja söka information om försäljningsteknik på internet och på biblan, finns det ingen.  åter ett jättetack till mina lärare som kollat så att material finns för detta arbete! inte nog med det så ska det inte vara ett litet arbete utan det ska hålla på enda fram till sportlovet. åh jag bara älskar ep och deras project..
så istället så började jag och mina flickor att lyssna på musik från youtube och gå in på vetgirigt och tävla om vem som kan mest om greveholm.. eftersom lärarna tyckte att vi inte gjorde det vi skulle fick vi gå hem klockan två istället för kvart över fyra.
Men när jag kom hem fick jag en glädjande nyhet, mamma har bestället en ny mobil till mig eftersom min gamla är oduglig! tack världdens bästa mamma!

nu har jag fått gnälla av mig lite.
tack och hej ep är lika hemskt som pastej.

Kommentarer

  • Theresé säger:

    jag kommenterar för att kommentera :)

    2008-11-20 | 14:11:23
    Bloggadress: http://theresegustafssonsbogg.blogg.se/
  • maar säger:

    Haha jag med! Men jag håller med, Ep suger. Hoppas ni får en rolig vecka i Belgigen, jag lär få en slapp men tråig utan er här i kalla norden! :(

    2008-11-21 | 17:31:37
    Bloggadress: http://marianilaeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här: