sandraalgotsson

bara sandra,

hot.

Kategori: Allmänt

japp det är ett bra ord som kan beskriva min torsdagskväll.
för den spenderades nämligen med 3 hotta brudar på kaskad,
jag, maria, carro och helena bestämmde oss att vi skulle ta en simmtur på kaskad, bada bubbel bad och sitta i bastun och snacka en massa skit.  det var riktigt skönt. blev väl inte så mycket simning kanske, men en hel del välbehövt snackade. efter det satte  vi oss i bubbelbade och det var riktigt varmt carro höll på att smälta bort kan jag bara meddela!
när vi inte orkade sitta i värmen längre så satte vi oss i bastun men där satt vi inte länge ..
aja tänkte bara tacka för en väldigt skön torsdagskväll tjejor:)
det måste göras om!

nu blir det lite lost innan jag somnar. skönt att det är helg imorgon. behöver det.
godnatt!

Kommentarer

  • den varmaste ever säger:

    japp, höll på att bli ett smörpaket i solen. varmast i mitt liv. men det ska vi verkligen göra om :D

    2008-11-14 | 10:19:18
  • heting 2 säger:

    Ja det var verkligen varmt men ska absolut göras om! :) Riktigt roligt!

    2008-11-16 | 20:11:15
    Bloggadress: http://marianilaeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här: