sandraalgotsson

bara sandra,

ledig måndag.

Kategori: Allmänt

idag har jag en ledig måndag. kan inte bli mycket bättre än så!
den började med att jag vaknade i mjöbäck där jag hade spenderat natten, åkte vid kvart över sju för att jocke skulle till skolan. Kom hem till skene och somnade om i min systers säng. vaknade kvart i elva och vid halv ett åkte jag och mamma till kungsbacka för att julhandla :) 
blev faktiskt en hel del inhandlat, julklappar till joakim och födelsedags presenter till sara och joakim. skönt att få bort lite från julklapps listan, även om jag gillar att köpa julklappar:)
mamma och jag hade en riktigt mysig dag i kungsbacka! mer sådana dagar tack.
Köpte ett gott chai te på indiska :) riktigt gott!
Nu ligger jag i min säng och lyssnar på julsånger. börjar få julkänsla nu!

love.s

Kommentarer


Kommentera inlägget här: