sandraalgotsson

bara sandra,

oppsss..

Kategori: Allmänt

har faktiskt inte hunnit blogg på ett tag nu.
för hela förra veckan hade jag faktiskt en kille från belgien här hemma hos mig.
Han heter Ben och är jättetrevlig.
det var ett project i skolan, så 15 av oss min klass fick antligen en utbytestudent från tjeckien, belgien eller slovenien.
det var verkligen en speciell och lärorik vecka.
trodde faktiskt inte jag var så bra på engelska som jag faktiskt är. alltid kul bli överaskad positivt!
han och hans vänner kom på måndag eftermiddag och åkte hem fredag morgon.
under den tiden hann vi med att äta pizza i skolan, bowla,besöka donken, tripp till göteborg och avslutningsmiddag med tacos och lekar. en vecka jag kommer minnas varmt.
det mest negativa med veckan var, : inget privarliv närapå och så snöt sig alla belgar i bomullsnäsdukar hela tiden som dem sedan stoppade ner i fickan igen.. ungefär som gamla gubbar! äckligt !!!!!


här är ben och lisa!:) haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: