sandraalgotsson

bara sandra,

120 !

Kategori: Allmänt

torsdag vilket betyder att det är endast en dag kvar till helg! Och att jag bara har en jobbvecka kvar framför mig, kan inte dirket klaga på mitt jobb för det har varit helt okej och har fått betalt för att sitta och läsa och vara inne på facebook så lättförtjänta pengar om man säger så!
mitt rums makeover har påbörjats och tapeterna är uppe! det blev grymt snyggt och längtar tills jag får inreda det! förhoppningsvist någon gång nästa vecka. Och äntligen ska jag få en ny säng, nu slipper jag min gamla knariga 90 säng och byter ut den mot en stor knar fri 120 säng, kommer sova som en prinsessa!
Lisa och  Maria idag ska jag faktiskt hämta min biljett till pinks konsert! känner att det är dags nu, har lappen i fickan så efrter jobbet blir det till att cykla till hemmakväll! Det börjar närma sig nu flickor!
Nej nu kommer nog snart en patient till mig, kanske skriver mer senare om jag har tråkigt här på jobbet!

Ha en bra dag! kram

Kommentarer

  • Theresé säger:

    kram på dig min lilla vän

    2009-07-30 | 21:51:23

Kommentera inlägget här: