sandraalgotsson

bara sandra,

beslutsångest

Kategori: Allmänt

Godmorgon Godmorgon!
trodde inte det var sant när klockan ringde imorse.. halv sju, bara att snosa några gånger sen kliva upp för ännu en dag med jobb.. tur att det är torsdag så att jag bara har två dagar kvar. dock har jag i och försig 2 veckor kvar efteråt. men blir väldigt skönt sen när lönen kommer! denna gången ska jag faktiskt lägga undan en del av pengarna, måste ha till stockholm och sådär.
Hemma är det full rulle, jag ska nämligen få göra om mitt rum! yees! så nu är det endast min gamla säng och en liten  byrå som står på mitt rum.. längtar tills det är klart. håller för fullt på att välja tapeter hemma men det är inte det lättaste precis, jag har faktiskt ingen aning vad jag vill ha för tapeter, finns så himla mycket snyggt att välja på. Mamma ska hämta ännu mer tapetböcker idag så förhoppningvis hittar jag det jag söker i eftermiddag.
Eftersom det är så rörigt hemma just nu så tycker inte mamma att det är lämpligt att daniel kommer till mig i helgen, men jag ska övertala henne idag, saknar honom grymt mycket nu och behöver honom så att han kan pigga upp mig efter denna jobbveckan.
Aja dags att göra någon nytta på jobbet då! 

Kommentarer

  • therese säger:

    you make me happy!

    2009-07-25 | 11:33:30

Kommentera inlägget här: