sandraalgotsson

bara sandra,

efterlängtad fredag!

Kategori: Allmänt

äntligen äntligen fredag! och ännu bättre att jag bara har en vecka kvar att jobba, känns ganska skönt faktiskt!:D
nu sitter jag och väntar på att klockan ska ticka ner till halv fem för då sticker jag hem för att fira helg, vet inte än om jag ska ge mig av till gymmet idag för ett svettigt spinningpass men det återstår att se om orken finns där!
Klockan halv sju rulla tåget från uddevalla in och min älskade pojkvän sitter på det.
eftersom mamma och pappa är bortbjudna ikväll och min syster ska spendera natten hos en kompis får vi huset för oss själva en stund! mysigt, saknar honom nu.
Nej nu tänker jag sätta mig med min engelskabok igen som faktiskt börjar bli bra!

Ha en bra dag kära vänner!
Pusskram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: