sandraalgotsson

bara sandra,

jobbajobbajobba

Kategori: Allmänt

vart har sommarlovet tagit vägen?
just nu sitter jag på jobbet det är måndag, min andra vecka vilket betyder att jag har drygt 3 veckor kvar.. suck! i och försig tjänar jag en massa goa pengar men skulle inte vara fel med lite "riktigt" sommarlov. efter dessa tre veckor åker jag till grekland med familjen i en vecka sen börjar skolan, tredje året nu med Ep3 och jag tror vi kommer få det grymt roligt!! Studenten here we come! wooho!
menmen det är som sagt ett helt år kvar tills dess.. nu är det ungefär 40 minuter kvar tills mitt arbetespass för dagen är över. sedan blir det träning och till att träffa maria :) ska bli riktigt kul!
Svårt att få det att gå ihop när alla jobbar och sådär..
aja back to work! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: