sandraalgotsson

bara sandra,

smått & gott

Kategori: Allmänt

måndag vilket betyder en ny arbetsvecka för min del, har iallafall gjort mer än halva tiden nu och har nu endast nio dagar kvar. känns ganska skönt faktiskt, börjar se ett slut på det.
har också haft en väldigt mysig helg, i uddevalla hos daniel. Kom sent på fredag kväll så den kvällen blev lugn med film. Lördagen åkte vi in till uddevalla centrum där det var fjordfestival, var riktigt mysigt. Gick runt och bara myste, kollade på talangjakt, fast vet inte riktigt om jag skulle klassa dem som sjöng som talanger precis. Daniel vann också en nalle till mig så nu har jag en "reserv" daniel om nätterna när han inte är här. :)
sen bjöd min älskling mig på sushi och det var väldigt gott :)
Söndag blev inte så mycket gjort eftersom jag skulle åka hem ganska tidigt.
När jag väl kom hem till skene var det första jag gjorde att hälsa på mina käraste vänner hos maria. gud vad jag saknar att inte kunna träffa dem varje dag som man är van vid. men snart börjar skolan igen och då får jag träffa dem.
skulle bara säga att min kära lillasyster var med på lotta på liseberg ett antal gånger idag :) lite kul!
Nej nu är det dags för Beck med mor och far!

Kommentarer

  • therese säger:

    bäst

    2009-07-28 | 20:33:15

Kommentera inlägget här: