sandraalgotsson

bara sandra,

frusti & tötis

Kategori: Allmänt

för att theresé så gärna vill att jag ska uppdattera min blogg får jag väl skriva lite här idag.
haft uf mässa nu i 2 långa dagar.. toast it fick sålt 25 stycken toastbags! vi är mycket nöjda och ni är grymma tjejor!:)
nu ligger jag i min säng och kolla på eva och adam och blir lite nostalgisk, tänk så lätt det var när man var typ 11.. inte alls sådär svårt som allt är nu.. aja jag har det bra nu också i och försig!
jag och tessan hittade våran FRUSTII på mässan med, vad det är vill vi nog inte avslöja, vår lilla hemlighet!
tessitess, detta inlägget är tråkigt. men det är till dig min tötis!:)

Kommentarer

  • tessan tötis från toast it säger:

    jag hoppas inte allt för många läser din blogg och inser vilka coolingar vi egentligen är för då kommer alla vilja hänga med oss.. det är så jävla jobbigt. vi vet ju hur det är, top noch!

    2009-03-19 | 20:57:40
  • från seesen till tessi! säger:

    haha precis tessan så är det!! skulle vara så jävla jobbigt, allt det där med barra och top noch och frusttisar överallt , skulle bli för mycket alltså!

    2009-03-19 | 21:00:34
  • tessan från toast it if säger:

    här skulle stå två fina kommentarer. en av mig och en va sandri men både är visst borta. vad är det för fel på tötisen egentligen?

    2009-03-19 | 21:08:22
  • tessan från toast it if säger:

    nu ser jag kommentarerna!!

    2009-03-19 | 21:09:01
  • sandra säger:

    wiiiiihoooooooooooooo!!!!!!!:D kommentarena är tillbaka!

    2009-03-19 | 21:17:09
  • theresé!!! säger:

    weeee :D:D

    2009-03-20 | 16:50:06

Kommentera inlägget här: