sandraalgotsson

bara sandra,

Grattis!

Kategori: Allmänt

varit en mycket lyckad helg :)
fredags så var bara jag och mamma hemma, vi tog en promenade och kollade sedan på så ska det låta, som var riktigt grymt tycker jag.
lördag åkte jag theresé och emma till borås för lite shoppinglycka! och det blev det för min del, kom hem med ett linne, en t-shirt, en klänning ( som jag älskar ) en cardigan och ett par solglasögon! åhh.. känner mig så vårig nu!
vädret har varit helt toppen i helgen och då är min lyckad gjord..
på kvällen åkte vi till carro för att fira hennes 18års dag! grattis älskling! blev trevligt sällskap och god mat.
Idag har jag ännu bara varit ute och sprungit, sen tagit det lugnt.. blir ett bodybalans pass runt sex. ska bli skönt att få komma igång med träningen igen efter den eländiga förkyldningen!
ha en fortsätt trevlig söndag!
 
Love!

Kommentarer

  • Theresé säger:

    nu är du sådär jävla seg på att uppdatera IGEN ;)

    2009-03-26 | 19:40:57
  • Anonym säger:

    hihih jaa icke bra detta tessan!;D

    2009-03-29 | 21:25:57

Kommentera inlägget här: