sandraalgotsson

bara sandra,

I surrender..

Kategori: Allmänt

tisdag och ännu ett steg närmare helgen och lovet.. grymt härlgit. förutom att lovet kommer bestå av mycket plugg..
nej nu ska vi inte deppa!
det är tisdag och det betydet först ett step up pass på gymmet, kanske flowing med, sitter och funderar om jag orkar detta idag.. men det bästa av allt är att det är desperates housewifes på tv idag och det är bara så bäst!!!!!!!:) woooho!
Känner att jag är behov att shoppa för fredagen, vill vara en riktig partypingla så får försöka hitta något snyggt nu i dagarna.. tur att man får pengar idag annars hade det fått bli att åka till göteborg med lack väska och lack skorna!;D toastisarna fattar vad jag menar!
  nej dags att ladda med fruktsallad känner jag!

kramis på er!

Kommentarer

  • maar säger:

    haha, jodå vi fattar ;)

    2009-03-31 | 17:15:37
    Bloggadress: http://marianilaeus.blogg.se/
  • Theresé säger:

    va? jag fattar inte`:O

    2009-04-01 | 17:45:45
  • Anonym säger:

    eller... typ hora? ..

    2009-04-01 | 20:21:09
  • sees;D säger:

    hahahaha jaa precis ;D hahahaha

    2009-04-01 | 22:35:25

Kommentera inlägget här: