sandraalgotsson

bara sandra,

när allt bara blir fel,

Kategori: Allmänt

förstår inte varför jag inte kan tycka att det är roligt att skriva lite varje dag istället för en gång i veckan.. ingen bra ide alls det där med blogg för mig alltså. men men jag ger det ännu ett försök!
tisdag idag, vilket betyder att veckan precis har börjat.. suck
men förhoppningsvis går veckan fort, ska nämligen stå på åhaga i borås hela dagen i morgon och på torsdag med toast it och försöka sälja våra produkter. får hoppas det går vägen! det blir nog kul.
tisdag är det ju idag som sagt, och det har vart den värsta dagen i mitt liv på väldigt länge måste jag säga..åhhhh. känner mig helt pms-ig idag .. får lägga mig under täcket en stund och sura. så får det bli..
en väldigt postiv sak med denna tisdagen är att det är strålande solsken, med allt ont följer också något gott med!

Kommentarer

  • Theresé säger:

    jag tyckte inte du var pmsig idag, bara söt och snäll!

    2009-03-17 | 21:25:54

Kommentera inlägget här: