sandraalgotsson

bara sandra,

så det kan gå,

Kategori: Allmänt

först och främst vill jag säga ett stort grattis till carolina som fått körkort idag! underbart jobbat tjejen.
Jag, maria, helena och Rebecka åkte med carolina en stund innan idag, kändes jättekonstigt.. det är ju sånt här jag och hon har snackat om sen vi var 14, tänk hur det kommer bli när vi får körkort och nu har hon det.. ja tiden går verkligen fort.

Nu sitter jag i min säng och ska väl snart sova, så himla skönt att det är fredag imorgon! känner att jag behöver en helg nu för att ladda om batterierna. blir nog en hel del pluggande dessvärre den helg.. inte nått jag ser framemot dirket.
sen blir det antligen kalas hos mormor på lördag eller kullaberg.. vet inte riktigt vad jag har lust med.

fick precis ett skit kul erbjudande , hoppas det blir av!:)

godnatt med er!

Kommentarer

  • maar säger:

    Ser att du var inne på lille bloggisen efter att du ringt och väckt mig ;)

    2009-03-28 | 16:07:47
    Bloggadress: http://marianilaeus.blogg.se/
  • sees säger:

    hhih :) mjo,. jag var där samtidit.. :$

    2009-03-28 | 16:10:44

Kommentera inlägget här: