sandraalgotsson

bara sandra,

living the dream!

Kategori: Allmänt

idag blev det faktiskt en shoppingtur! så nu sitter jag här med lite smått och gott som jag köpte mig idag, ja shopaholic det är nog vad jag är. men kan inte hjälpas, så är det bara.
fick iallafall köpt 2 klänningar, (ovanligt) underkläder, ett hårband och lite smink. Ja allt var faktiskt väldigt behövligt!
Så jag är nöjd. Inte nog med det så fick jag köra till allum idag, partille för er som inte vet. Första gången på motorvägen och jag är själv förvånad att det gick så bra! snälla ge mig mitt körkort nu!!
det är faktiskt fuskigt att fylla år i oktober.. det är en evighet kvar tills dess ju.

nu är det drygt bara två veckor kvar i skolan innan sommarlovet, två veckor?! sjukt! vad tiden har gått fort, sen är det ett år kvar och sedan är det på med studentmössan och höj glasen! Shit EP3 here we come!
på tal om skolan fick jag tillbaka mitt nationella matte prova i måndags MVG!!! woohooo living the dream! det trodde jag inte om mig själv MVG i matte B. hade ställt in mig på att få G. aldrig fel med positiva överaskningar!
idag fick jag också tillbaka mitt svenska prov 29/30! åh ibland måste man få bara få vara stolt över sig själv så är det faktiskt!
Nej nu är jag grymt trött och tyckte jag hörde kudden ropa på mig!
sleep like a princess!!



Kommentarer

  • Nyman ( Lollo ) säger:

    Grattis ! va roligt att de gick så bra på proven =)

    2009-05-28 | 20:24:23
  • sandra, säger:

    tacktack!:D ja det är kul när det går vägen någon gång med!:D

    2009-06-01 | 16:51:46

Kommentera inlägget här: