sandraalgotsson

bara sandra,

i will miss you,

Kategori: Allmänt

eftersom min kära lillsyster åker till grekland på torsdag med idrottsklasserna åkte jag hon och mamma till borås idag för att inhandla lite smått och gott som hon kan tänkas behöva där nere. Jag som är helt pank med drygt 80 kronor på banken och affärer är ingen bra kompination. slutade med att jag fick låna 250 kronor så att jag kunde köpa ett par skor, en bodylotion och en bikini överdel. illailla att vara skyldig någon pengar när det är långt kvar tills nästa månad. jag börjar blir rädd att jag är lite av en shoppaholic.. menmen vad gör det om 100 år. 
När vi väl är framme i borås runt halv fyra tiden, jag som körde till borås föresten och det gick grymt! så var min kära mamma fikasugen i vanlig ordning, så in på tant grönts för en fika. latte och aftereight kaka blev det för min del.
efter det gick jag och eve till HM, där jag prackade på henne alla möjliga kläder som jag tyckte var fina, ( ni som känner mig och min syster vet att vi har olika smak.) men hon protesterade inte utan provade snällt kläderna jag valde åt henne, var ju därför jag var med, som smakråd.  hon köpte faktiskt en bedårande fin vit klänning, avundsjuk? svar ja!
 efter det en sväng in på gina där jag också prakade på henne massa söta kläder som var i min smak, slutade med en t-hirt och ett linne, typiskt evelinne! 
 sen blev det JC och tror att det var ett av de roligaste ögonblicket i mitt liv, eve skulle prova jeans, men allt var ju för tajt, hon ville ha stuprör och hon fick det av mig men det var tajt, hmm, konstigt eve! hon fick knappt av sig ett par jeans för henne vader var för "tjocka". ja du gav iallafall de tre killarna utanför provrummet ett rejält skratt!

ett lång inlägg om egentligen ingenting. 
det jag egentligen ville säga var:
you rock my world sister, don´t forget it!


                                

Kommentarer


Kommentera inlägget här: