sandraalgotsson

bara sandra,

städa på en fredag?

Kategori: Allmänt

nu har fick jag precis veta att resan har gått bra för lillsyrran och att hon nu är i grekland inte det minsta avis här hemma i sverige när det bara regnar och är kallt. men har lite hop att det ska bli fint i helgen, tyckte jag hörde på nyheterna precis! hoppashoppas!:)
redovisningen om ryggproblemen med Theresé och Elina gick finfint idag! bra jobbat tjejer.
jag helgen ser ut som det kommer bli en hel del plugg för mycket. så typiskt att allt ska komma nu i slutet. vet inte riktigt vart jag ska börja, men bara jag gör något så är jag nöjd med mig själv.
Nu börjar klockan bli mycket och det är snart dags att sova. Fredag imorgon och det enda jag vet att jag ska göra förutom skola så är det att städa mitt rum. Woho vilken höjdar  fredag, men då kan det bara bli bättre :)
om inte annat blir det Sally för hela slanten, då kan det inte bli annat än bra!

drömsött! /Sandra,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: