sandraalgotsson

bara sandra,

världens töntigaste fobi?

Kategori: Allmänt

måndag idag och varit en helt okej sådana faktiskt.
Skolan gick fort över och jag hade en väldigt rolig idrottslektion min favvo maar, haha det får vi göra om.
Hem för att äta lite och ta det lugnt. sen ville mamma träna så jag hängde med till gymmet för ett svettigt spinning pass. och inte nog med det så klippte jag faktiskt hela våran gräsmatta med en handriven gräsklippare, snacka om träningsvärk imorgon.
fick gjort lite på mitt etikarbete så kommer bli färdigt lagom tills på onsdag.
aa.. just det en värstigsak hände idag när jag klippte gräsmattan, jag tyckte först det såg ut som en blomma eller något så kollade lite närmre och upptäckte till min fasan att det var en jätteliten fågelunge, en död sådan och jag vet att detta kommer låta sjukt men jag har fobi för fågelungar så blev skit skraj och hoppade in och började typ skaka och var nära på att börja gråta. det värsta jag vet är fågelungar.. uschusch!
töntigaste ever priset kommer nog gå till mig tror jag. menmen.

Godnatt med er!:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: