sandraalgotsson

bara sandra,

projekt!

Kategori: Allmänt

Onsdag idag vilket betyder en hel dag med projekt arbete. Jag har faktiskt sett framemot att börja med mitt projekt eftersom det handlar om kost och träning som jag vill arbete med och bli bättre på.
Jag skulle ringa till friskt och svettis som jag förhoppningsvist kommer ha ett sammarbete med. När jag ringde svarade hon inte och jag ringde flera gånger. Jag ringde till gmmet och då svarade en annan kvinna och sa att hon jobbar hemifrån idag, nu får jag inte tag på henne och jag kan inte ens börja med min projektplan, och vi ska hålla på med detta till fyra i eftermiddag. känns lite jobbigt nu, att ligga efter är jag inget fann av..
får hålla tummarna på att jag får tag på henne snart!
Nu får jag börja med något annat istället så jag inte bara sitter här..

Saknar min lilla knubbsäl med<3

Kommentarer

  • knubbsäl säger:

    Det ordnar sig älskling! saknar dig med

    2009-10-07 | 12:35:37
  • snyggsäl säger:

    Hejja dig, du är bra!

    2009-10-07 | 13:38:05
  • snyggsäl säger:

    glömde skriva det men du kanske fattade att det var jag :)Tesssan

    2009-10-07 | 13:38:31
  • Anonym säger:

    höhöh du är för söt tessan!:D

    2009-10-07 | 20:36:38

Kommentera inlägget här: