sandraalgotsson

bara sandra,

Dancing on my one? NO WAY!

Kategori: Allmänt

 

Hoppas verkligen jag kommer hinna träffa mina underbara vänner denna veckan! Saknar dem verkligen nu, känns konstigt att inte träffa de varje dag som man är vann vid. Imorgon är det två månader sen studenten, helt sjukt vad fort det går. Kan inte förstå det. min syster ska tillbaka till skolan om drygt två veckor! Men inte jag.. för första gången på väldigt väldigt länge ska jag inte gå till skolan i höst. Jag ska istället arbete och försöka njuta av mina lediga dagar. Kommer nog känns väldigt konstigt, sommaren känns ju inte så konstigt för man är ju vann att vara ledig juli och augusti. men sen då? ja det kommer nog kännas väldigt konstigt men också väldigt skönt. Men det kommer bli några stora förändringar, det verkar som att Theresé ska plugga  i Örebro och jag är grymt glad att hon kom in och allt men känns också vemodigt att hon ska vara så långt borta när man förut har varit vann att träffa henne varje dag. Jag känner mig lite vilsen ibland, även ifall jag vet att jag ska jobba i höst, men det är svårt att bestämma sig vad som blir nästa steg. Ska jag plugga vidare, ska jag bo kvar, vad ska jag göra ? Ja ibland kommer dessa frågetecken upp och blir verkliga för mig. Ikväll hände det. Jag vet att allt ordnar sig men ändå, det är svårt. väldigt svårt.
Då är det tur att ha världens bästa pojkvän som alltid finns där för mig. Han är helt underbar och får mig alltid att må bra och se det positiva i allt, även om jag låtsas att jag inte bryr mig så betyder det allt för mig.
Hoppas du vet det hjärtat mitt <3


Kommentarer

  • daniel säger:

    <3 du är fan bäst!

    2010-08-10 | 18:58:38

Kommentera inlägget här: