sandraalgotsson

bara sandra,

hunger

Kategori: Allmänt

Gud nu vill jag har lunch! är svinhungrig och det blir ju inte bättre av att ha vetskapen om att jag ska äta sushi som jag älskar! men har inte lunch förens om en halvtimme typ. det suger att ha sen lunch.

Annars sitter jag och funderar om jag ska åka till Borås idag på torsdagskvällen eller om jag ska hälsa på mitt kära gym. Kan inte bestämma mig. Har varit träningsugen sen tisdags men det är ju mycket mysigt att träffa mina flickor i Borås. tufft val! Får se lite senare i eftermiddag.

Igår träffade jag ju min kära theresé, vi tog en långpromenad som var helt ljuvlig, sen blev vi hungrig så vi åkte och köpte kött och majs och grillade. hade också squch hemma så det blev också grillat. Till det åt vi en stor sallad och vitlöksås! Mums! tack för en mysig kväll stumpan!



Turiket 2010 maj, gud vad jag saknar det ibland!

Kommentarer

  • theresé säger:

    det blev riktigt lyckat! ett litet minus är att jag har luktat vitlök hela dagen idag haha ;)

    2010-08-05 | 23:11:40
  • sees! säger:

    haha det gjorde jag med ;) haha men gott var det!=)

    2010-08-06 | 08:29:48

Kommentera inlägget här: