sandraalgotsson

bara sandra,

måndag

Kategori: Allmänt

En ny vecka, min nästa sista vecka på jobbet här på vårdentralen. Det har gått riktigt fort, har redan gjort två och en halv vecka. helgen spenderades hos älsklingen i Uddevalla. Blev en lugn helg med shopping! Köpte en t.ex. en skjorta! Jag som aldrig använder skjortor. Men Daniel tyckte jag var snygg och sotistikerad i den så blev ju tvungen att köpa den, blev en blå vit randig från H&M, 150 kronor så var inga direkta pengar att snacka om. Vem vet jag kanske blir en riktigt skjortfantast till slut. Har ju faktiskt velat köpa en skjorta från Gant för jag tycker alla som har en är så jäkla snygga i sin men de kostar ju nästan 10 gånger så mycket som denna jag köpte så får vänja mig först, sen blir det nog en därifrån!
var egentligen ute efter lite sommarklänningar för resan till Tunisien men de fanns ju ingenting! Bara massa höstkläder vilket jag i och försig älskar men det är väl inte höst riktigt än! Det vill jag inte! fast höst mode är ju så snyggt så lite längtar jag trots allt!
Efter jobbet idag blir det en promenad med bästa Carolina sen blir det nog träning, blev dåligt med det förra veckan men denna veckan känner jag mig fit for fight! 

Dags att arbeta lite igen!



Kommentarer

  • bäst säger:

    du glömde nämna att du träffade bästa syster och pojkvänen med!

    2010-08-02 | 12:31:05
  • bäst säger:

    du glömde nämna att du träffade bästa syster och pojkvännen med!

    2010-08-02 | 14:36:53
  • ingen protest säger:

    just precis!

    2010-08-04 | 22:21:57

Kommentera inlägget här: