sandraalgotsson

bara sandra,

mys i regnet.

Kategori: Allmänt

Träffade mina fyra flickor för en timmes fika! Var riktigt mysigt. Maria åkte med mig hem en stund i pappas lille gule, fule bil ! vi satt på mitt rum och pratade om inredning och framtiden. Känns så konstigt att prata om hur man ska ha det i sin lägenhet, men helt plötsligt står man där med nycklarna i handen och det är dags att lämna sitt trygga hem och börja ett nytt i en lägenhet. Men måste medje att jag blev väldigt sugen på inredning och fick lite insperation vill göra om lite i mitt rum. Möblera lite och inreda lite annorlunda. Får bli någon dag nästa vecka när jag är lite mer ledig. Det är alltid kul när det blir lite annorlunda då känns hela rummet nytt! tänkte åka och kolla lite i inredningsaffärer i helgen. Ska också köpa en present till min kära mor som fyller år på måndag. Lite svårt att komma på något bara. Tycker det är jättekul att köpa presenter men det är svårt att komma på något. Man vill ju ge bort något som personen kommer tycka om. Speciellt när det är mamma!

nu ska jag se klart på morden i midsommer medans jag lyssnar på regnet utanför, värst vad det regnar! Men det är lite mysigt faktiskt. Sen ska jag ringa min älskling och sedan gå och lägga mig, jobb väntar imorgon. Som tur är har jag bara två dagar kvar!

Godnatt!


behöver sommriga bilder när regnet öser ner!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Tack för idag, supermysigt! :) Och oj vilka snygga rum, lägenheter och hus vi kommer ha i framtiden ;)

    2010-08-11 | 22:35:16
  • X säger:

    ny sex och relations blogg

    2010-08-11 | 22:45:28
    Bloggadress: http://sexforfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: