sandraalgotsson

bara sandra,

onsdag

Kategori: Allmänt

back to work! Idag mår jag betydligt bättre än vad jag gjorde igår morse så idag är jag på jobbet igen. Känns helt okej när vädret är som det är. Är dock lite kallt här inne!
blev ingen träffa med min älskling carolina i måndags då hon hade jätteont i magen! Får bli någon annan dag istället! Synd att vi båda jobbar så hemskt mycket bara.

Idag ska jag iallafall träffa min kära Theresé blir en promenad sen får vi se lite vad vi gör! Ska bli väldigt roligt iallafall att träffa henne.

Idag är det bara en månad kvar till tunisien, gud vad jag längtar! Nu är det dags att sätta igång med träningen ordentligt bara! Skulle bli i måndags men blev sjuk och då blev det som det blev. Men nu är det bara att köra igång!

Skriver nog om en stund igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: