sandraalgotsson

bara sandra,

panik!

Kategori: Allmänt

får lite smått panik nu, har jobbar mer eller mindre hela sommaren och det märks verkligen! Har verkligen inte haft sommarlov i år och nu känns det som om sommaren nästan håller på att ta slut! jag har knappt hunnit med att bada och sola i år. Visst kommer jag att ha massa mer pengar än vad jag brukar men lite ledigt hade inte suttit fel! aja sånt är livet. Nästa sommar ska jag åtminstonde ha semster! Tur för mig att andra länder är varma i september! Så som tunisien!  sitter och funderar om man skulle ta en restresa längre fram med. typ november! ja det låter inte fel i mina öron just nu iallafall. Skulle kunna sätta mig på ett plan och åka nu.

Kommentarer

  • syster säger:

    jag är på! ;)

    2010-08-05 | 12:24:27

Kommentera inlägget här: