sandraalgotsson

bara sandra,

sista veckan!

Kategori: Allmänt

Godmorgon!

Idag är det måndag, den sista måndagen här på mitt vikariat jobb i sommar. Sista veckan på vårdcentralen. Måste säga att det känns väldigt skönt! Ska inte klaga för det är ett helt okej jobb. Men ändå är det väldigt skönt att det är slut snart.

Som sagt så spenderade jag helgen hos min älskling och vi hade en hel del planerart men sent på fredagskväll så fick jag min mens och dum som jag är hade jag glömt mina värktabletter hemma.. Daniel hade alvedon men det hjälpte ingenting. så jag låg vaken till två, tre på natten med den värsta värken jag någonsin haft tror jag. Tillslut somnade jag men vaknade av att jag hade ont i magen, mesta dels av lördagen spenderades framför tv och i sängen. Vid fem hade jag iallafall duschat och jag och Daniel gick ner till deras segelbåt och satte oss och kollade på VM i båtrace, ungefär som rally fast i båtform. väldigt speciellt race var det, innan de ens kunde bli ett race hanns det med två omstarter och endast tre båtar klarade sig utan några skader. Från början var det sju eller sex båtar. Resten av lördagen spenderades åter igen framför tv:n med frukt, kex och lite godis!
 Söndagen var vår sista dagen och vi hade tänkt att åka in till stan, men självklart vaknar jag med världens huvudvärk som inte går över och jag mår skit. så det blev inget med det.
Så tack älskling för du har stått ut med din sjuka flickvän i helgen! Nästa helg ska bli 1000 gånger bättre, det kan jag lova! du är super!

Kommentarer

  • daniel säger:

    <3 spelar ingen roll om du är sjuk. har det alltid ändå underbart med dig

    2010-08-09 | 13:46:34

Kommentera inlägget här: