sandraalgotsson

bara sandra,

onsdag

Kategori: Allmänt

blev inget bloggande igår, hade inget direkt att skriva om eftersom mina dagar just nu är väldigt enformiga.
Men idag efter jobbet ska jag träffa min kära flickor. Äntligen! har verkligen sett framemot det! Vet inte riktigt vad för planer vi har men något kul blir det, det är jag säker på!
Igår tränade jag bodycompat, ett riktigt kul träningspass som jag verkligen kan rekommendera till er som inte har provat än. Ett tips är att träna det om man är arg på något eller någon, för man får verkligen ut sin ilska!
har fått en känsla av att sommaren nästan är över. det är liksom kallt ute nu förtiden och det regnar hela tiden. Lite mer sommar vill jag faktiskt ha!
Annars är det snart dags för lunch, Räksallad och hemmabakat bröd! MUMS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: