sandraalgotsson

bara sandra,

tisdag

Kategori: Allmänt

idag har jag varit sjuk, vaknade imorse och hade grymt ont i magen, var illamående och svettig. trodde jag hade fått magsjuka. Så jag vågade inte åka till jobbet, utan sjukskrev mig. gick och la mig igen och sov i två timmar. när jag vaknade mådde jag bättre som tur var, men har känt mig lite hängig hela dagen. Men ingen magsjuka än så länge vilket jag är väldigt glad för! Förhoppningsvist mår jag bra imorgon och kan gå till jobbet.
Så idag har jag bara varit hemma och umgåts med min kära familj, mormor och glenn har varit på besök hela dagen och vi har haft riktigt mysigt. Har också spenderat stora delar av dagen i sängen med vänneravsnitt. och nu sent på kvällen dammsög jag och dammade och bäddade rent i sängen. Underbart att somna i rena lakan idag!
Nej nu har jag sagt godnatt till min prins så nu ska jag sova. Hoppas på att jag är fullt frisk imorgon! Måste varit något jag ätit eller nått?! aja ! godnatt!



Jag på Nathalies 20-årsfest! Iförd min studentklänning och min daniels tröja!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: