sandraalgotsson

bara sandra,

torsdag

Kategori: Allmänt

bara denna dagen och så imorgon kvar sen så är jag långledig ända fram till onsdag! Underbart! Ska i och försig på möte på måndag, men det är bara två timmar så det ska jag nog klara av! Så nu ska jag njuta av min såkallade ledighet som ligger framför mig!
Idag blir det nog bodypump som gäller och förhoppningsvist kommer maria att träna med mig idag! Var längesen jag körde bodypump nu så jag räknar med att jag kommer ha en enorm träningsvärk imorgon.
I helgen kommer bli älskling till mig, har varit hos honom nu två helger i rad och det har varit jättemysigt. Men det är alltid skönt att vara hemma hos sig själv ibland också!
Nu ska jag sätta mig och läsa lite. Får hoppas jag inte bli för störd! Måste få tiden att gå lite här på jobbet.

Hej så länge!

Kommentarer

  • Mathilda Nilsson säger:

    Ja! Kom och prova dina kläder med!!:)

    2010-08-12 | 13:35:38
    Bloggadress: http://Bloodysunday.devote.se
  • Anonym säger:

    ja det ska jag göra idag! =) hann inte med det igår! ;) men har ni bara 25 %? :(

    2010-08-12 | 15:09:40
  • Mathilda Nilsson säger:

    Ja, men vi kan ju diskutera saken!

    2010-08-12 | 16:28:38
    Bloggadress: http://Bloodysunday.devote.se

Kommentera inlägget här: