sandraalgotsson

bara sandra,

uppdatering!

Kategori: Allmänt

oj! jag som tyckte det där med bloggandet gick så himla bra för min del! men hade visst lite fel. Nu när jag har slutat jobba på vårdcentralen sitter jag inte av en massa dötid vid datorn och då blir det inte lika mycket tid till att blogg. Då finns det viktigare saker faktiskt! men tänkte att jag får slänga in ett inlägg här idag så att carolina har något att läsa imorgon!
Helgen bestod åt att vara tillsammans med världens bästa kille och familj, blev ett biobesök i söndags, så inception eller vad den hete. Var faktiskt bra måste jag säga, även om den var lite svår att förstå men en klart sevärd film. Har hunnit med att tränat lite också. Mamma har fyllt 44 ! det gjorde hon igår. Grattis i efterskott mammsen!  Har haft kalas för henne idag, mysigt som vanligt. Har också hunnit att träffa mina super flickor idag! Lunchade med Maria, Carolina, Emma och Lisa. Jättemysigt! Imorgon blir det jobb, torsdag lika så. Sen en ledig helg som kommer bestå av kalas för Lovisa som fyller 21 år imorgon ! Blir utgång i göteborg på lördag vilket jag ser framemot! Sen får vi se lite hur helgen blir i övrigt. Vill väldigt gärna träffa min prins också, jobbar dock måndag med.
Men en sak som är väldigt väldigt bra är att Tunisien närmar sig med stormsteg, typ två och en halv vecka kvar. På lördag är det två veckor. Och två veckor går väldigt väldigt fort! Längtar!

Nej nu är det dags för lite film tror jag allt! Godnatt med er !=) 


Världens bästa Mamma ! =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: