sandraalgotsson

bara sandra,

En bra dag!

Kategori: Allmänt

Älskar känslan av att vara helt slutkörd i kroppen och det är jag nu! Är precis duschat och sitter just nu i min säng. orkar knappt lyfta fingarna på tangenterna..
Idag har jag hunnit med väldigt mycket! Har kommit på att det lönar sig att gå upp tidigt på mina lediga dagar också!
Började dagen med att ta mig till gymmet efter många om och men. Men jag tog mig dit! Körde bodypump och det var riktigt tufft idag! Unnade faktiskt mig att sola efteråt också. Hem och äta framför julkalendern och sedan in i duschen, göra iordning mig och mot örby och therese! Jättekul att träffa henne igen måste jag tillägg! Körde sedan vidare mot Borås och Knalleland! Hittade lite fler julklappar och dagen bjöd också på många skratt och minnen! Gud vad jag tycker om Tessitess! Kom hem igen vid femtiden var inte hemma länge utan dirket till gymmet för ett bodycompat pass. Och nu sitter jag här i min säng och känner mig riktigt lycklig för jag har haft en sån superdag idag! Det enda som saknas nu är att Daniel inte är här hos mig.. Dagen hade varit perfekt om han var här nu. Men han kommer på söndag och det är inte så långt kvar nu som tur är!

Nej nu ska jag kolla på dagens avsnitt i julkalenden sen ska jag dricka te och äta frukt!

Idag mår jag bra! :)


Kommentarer

  • evelinne säger:

    du är bäst systra mi! hihi <3

    2010-12-02 | 22:17:40
  • David säger:

    efter mig!

    2010-12-02 | 22:18:54
  • Theresé säger:

    respekt du är perfekt!!!

    2010-12-02 | 22:20:19

Kommentera inlägget här: