sandraalgotsson

bara sandra,

Första December

Kategori: Allmänt

Min första december började med att jag själv vaknade kvart över sju. Rusade upp ur sängen eftersom jag visste att julkalendern börjar idag och den vill jag inte missa! Missade dock början men tyckte ändå att den verkade lite mysigt. Ska ge den en chans annars får jag väl kolla på någon gammal här hemma. Mamma har ju köpt teskedsgumman från 1960 talet så den kan jag alltid se på. Somnade dock om strax efter att julkalender var slut. Vaknade halv tio och kände mig väldigt utvilad. Var verkligen det jag behövde. Ska strax ta mig en promenad i det härliga vädret och vid tre tiden idag blir det Ullared med Nathalie, Lovisa oc h Thea! SKa bli riktigt mysigt och hoppas jag kan hitta någon mer julklapp där idag!


Kommentarer

  • din syster! säger:

    köp något fiiiiiiint till mig :D och goooott!

    2010-12-01 | 11:16:45

Kommentera inlägget här: