sandraalgotsson

bara sandra,

Härliga shopping!

Kategori: Allmänt

Gud är helt slut efter trippen till Ullared idag! Men det var mycket trevligt och hittade lite julklappar så det känns finfint ! Självklart hittade jag lite till mig själv också, men det tycker jag att jag är värd! Hittade en jättefin taklampa som jag tror kommer göra sig mycket fin i mitt rum. Verkligen min stil, bild kommer när jag har fått upp den!
Den är romantisk och går i samma stil som resten av rummet. Köpte ännu en väska men blev bara tvungen! Var faktiskt en sån väska jag velat ha och 150 kronor är ju ingeting! Men nu får det vara shoppingstop i en vecka iallafall! Tur att jag jobbar helgen så inga pengar spenderas då! Men det rycker riktigt i fingrarna och brinner i plånboken som mamma brukar säga. Jag shoppar nämligen väldigt mycket..
Därför passar det väldigt bra för mig att köpa julklappar för det är nästan lika roligt att handla till någon annan som sig själv!

Men nu ska jag sova lite tänkte jag. Är så trött nu förtiden.. dumma jobb! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: