sandraalgotsson

bara sandra,

hej mitt vinterland!

Kategori: Allmänt

Fredag idag och det betyder för många sista dagen på jobbet innan helgen och allt den har att bjuda på. Men icke för mig jobbar nämligen denna helgen också. Och just nu är jag lite sur för det. Men det går nog över snart. Går på klockan tre idag och slutar på söndag klockan tolv. Så får hoppas tiden går fort denna helgen!

Men har ju haft en ledig förmiddag idag och hunnit med en hel del. Började dagen med att göra en riktigt god frukost, Äggröra, varm chocklad som jag gjorde själv, en macka, ett glas jucie och lite kesella med sylt i ! Denna goda frukost avnjöt jag framför julkalendern Pettson och findus som jag köpte i onsdags i Ullared. 
Efter många om och men bestämmde jag mig för att gå ut och gå i det underbara vintervädret vi har och det var riktigt härligt ! Nu har jag både lagt mat och städat lite och duschat så nu är jag fit for fight när det gäller jobbet !

Ha en super helg allihopa !


Kommentarer


Kommentera inlägget här: