sandraalgotsson

bara sandra,

julklapp !

Kategori: Allmänt

Jippi! Idag var jag och mamma på kungsmässan! Och jag hittade äntligen en jacka som jag blev alldels kär i! Ska ta en bild på den imorgon så ni får sen den!
Är super duper lycklig nu! trodde seriöst inte jag skulle hitta någon jacka.  Var länge sugen på en odd molly jackor men så många har den och den finns typ inte någonstans att köpa. ska nog köpa mig en odd molly tröja istället !
Fick jackan som en tidig julklapp av mamma och pappa ! tack!
Köpte också lite annat skoj till mig själv och en julklapp till pappa och mamma. Börjar känna mig ganska klar med julklapparna nu. Lite tråkigt för jag gillar att köpa julklappar.. Men har något till daniel kvar!

Har också hunnit med att gå på ett riktigt svettigt spinningpass med mamma också! Så nu är jag lite sådär lagom trött i kroppen!

Nu ska jag snart sova! Godnatt !:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: