sandraalgotsson

bara sandra,

lediga dagar är toppen!

Kategori: Allmänt

Har precis kommit hem från carolina! Har fått se hennes nya hem nu när det har kommit iordning lite! Good work franssons! Träffade också både carolina och theresé för lite lunch på punkten idag! Vi satt och pratade om gammla minnen sen mellanstadiet och högstadiet! Helt galet rolig tid var det. Och vi alla har härliga minnen därifrån!

När jag kom höll mamma på med lussekatter och det luktar hur gott som helst i huset nu! Jag och mamma ska snart bege oss till Kinna och I-form för ett svettigt spinning pass. Jag är sugen på gymmet med men tror dock inte jag får med mamma på det.. ska fråga lite snällt sen! Klockan åtta kommer min älskling hit! Ska ha en riktigt mysig fredagkväll. Får se vad som händer !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: