sandraalgotsson

bara sandra,

mysdag!

Kategori: Allmänt

imorgon ska jag jobba på ett lekis! ska bli jättespännande och roligt! har inte direkt jobbat med barn förut, men tror nog att jag ska klara det galant! Barn brukar tycka om mig för det mesta! Får hoppas det går bra!

Annars har jag haft en myskväll med världens bästa vänner ! har verkligen det! Var riktigt mysigt med julklapps lek som aldrig riktigt ville stämma. Man skulle dra ett namn utan att få sitt eget men det var alltid någon som fick det. Tillslut fick vi varsitt annat namn och jag hade turen att få Tessans julklapp! ett par mysiga sockar med renar på juligt och fint och ett fint armband! Tack lilletess! Vi satt och åt lussebullar, julgodis och drack glögg och julmust. Och självklart pratade vi om vår resa till turkiet förra året! Var verkligen en super vecka som förde oss ännu närmare än vad vi redna var. Kollade på filmer därifrån och skrattade och hade det super mysigt! Jag hade gärna åkt på en resa med dem igen snart. hade vart urkul!

Nu ska jag snart åka så att jag har krafter tills imorgon, börjar klockan kvart över åtta och går av kvart över elva. så ganska härlig arbetsdag. Klockan halv fem går tåget mot uddevalla och min prins! saknar honom grymt mycket, vi ska åka längdskidor, åka till göteborg för shopping och jul på liseberg ! Ska bli riktigt mysigt!

BÄST!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: