sandraalgotsson

bara sandra,

nyår.

Kategori: Allmänt

det sista inlägget för år 2010 tänkte jag att jag skulle skriva nu.
Har inte skrivit på ett tag har inte haft någon direkt lust. men nu har lite lust infunnit sig.
Idag är det nyårsafton och jag ska jobba.. har faktiskt funnit mig i detta och det känns faktiskt helt okej nu när det väl är dags. Blir väldigt goa pengar och jag kommer må väldigt bra imorgon när jag vaknar vilket jag inte tror att de flesta andra kommer att göra. Går på klockan tre idag på eftermiddagen och slutar klockan tolv på förmiddagen på söndag. Många goa pengar kommer jag intjäna denna helg. nästa år får jag fira nyår dubbelt helt enkelt! Nyår kommer ju igen!

mitt nyårslöfte är som nog för väldigt många andra att gå ner i vikt, men jag är verkligen beslutsam nu och vet att jag kommer klara det. har redan gjort upp en plan! så ska bli riktigt skönt att få börja imorgon! På söndag blir det två svettiga pass på gymmet efter jobbet! Både bodypump och spinning. ska riktigt chocka kroppen med en gång, lika bra! Nu blir det inte att ligga på latsidan, beach 2011 nästa! jag är taggad till tusen!

Nej nu ska jag njuta mina tre sista lediga timmar för denna helg!

Gott nytt år på er allihopa!! :)

Kommentarer

  • Carolina säger:

    du inspirerar mig!

    2011-01-01 | 12:31:51

Kommentera inlägget här: