sandraalgotsson

bara sandra,

drömmar och jobb.

Kategori: Allmänt

Sitter här på jobbet och drömmer mig bort till Tunisien, ska bli helt fantastiskt! Den 4 september åker jag och Daniel, nu har nedräkning börjat förfullt!

Något postivit med att prova på olika jobb och olika arbetstider är att jag har kommit på vad som passar och vad som inte passar mig. Just nu jobbar jag fasta arbetstider, 08.00-16.30 måndag till fredag och det är inget för mig. Jag jobbar heller oregelbundna tider så att jag kan vara ledig några dagar i veckan. Men ska inte sitta och klaga över att jag har jobb eftersom det inte är alla som har det och jag har till och med två stycken!
 
Igår tränade jag bodybalance och det var verkligen behövligt, är så skönt när man känner efter ett träningspass att både kropp och själ mår bra och det gör jag efter bodybalance. Klockan är nu tio och det är många timmar kvar tills klockan är halv fem. Får försöka underhålla mig på bäst sätt här på jobbet, kanske blir ytterliggare ett blogg inlägg lite senare!

Och carolina nu hoppas jag på minst 2 kommentarer annars!

Kommentarer

  • caarörn säger:

    work it! du är supermegabloggaren!

    2010-07-20 | 11:44:12

Kommentera inlägget här: