sandraalgotsson

bara sandra,

fredag = helg!

Kategori: Allmänt

Godförmiddag!

Gud vad skönt att mitt magont är borta nu. Var en väldigt kämpig dag igår och det beror inte bara på magen utan på en väldigt dålig nyhet. Tänker inte skriva om det här för det passar sig inte. Men känner mig väldigt låg nu iallafall.

Positivt är att det är fredag idag och det betyder att efter halv fem är det ledig helg! Behöver verkligen det nu. antigen vid halv sex eller halv sju sitter jag på tåg/buss påväg till Uddevalla. Längtar verkligen tills jag är framme. Ska bara ha en superhelg med Daniel!

Har blivit dåligt med träning denna veckan har verken haft lust eller ork. Nästa vecka blir det hård träning och hård diet. Vill verkligen vara i form lagom till Tunisien. Så nu blir det hårt i en månad framöver. Det ska nog gå fint. Hejdå med min stora last choklad! vet inte hur många gånger jag sagt detta, att jag ska börja ett såkallat "nytt liv" men denna gången är det sant! Iallafall i en månad!

Back to work!


Du gör mig lycklig!

Kommentarer

  • daniel säger:

    hahaha du är redan perfekt

    du är underbar <3

    2010-07-30 | 18:09:04

Kommentera inlägget här: