sandraalgotsson

bara sandra,

insperation

Kategori: Allmänt

min kära vän theresé sa precis att hon skrev i sin blogg och då tänkte jag, ja varför inte är ju dryga halvåret sen jag skrev här så det kan bli spännande.

Nu har man tagit studenten och står med ena foten i vuxenvärlden, men jag känner mig inte ett dugg vuxnare, okej jag har ett jobb men det är nog den största skillnaden. Jag har tur att ha ett jobb som jag faktiskt tycker om. Att jobba som personlig assistent passar mig utmärkt.
Nu är det snart dags för sängen är helt slut pågrund av jobb och ett hemskt svettigt spinningpass då det inte fanns några fläktar i spinningsalen, dåligt! tänkte kolla klart på filmen farsan som faktiskt är riktigt rolig!
Imorgon blir det lite brunch med maria och theresé sen vidare mot uddevalla! Skönt att vara ledig i en vecka nu, får hoppas på fint väder någon dag åtminstonde!
Nu får vi se om jag fortsätter med bloggandet men det vara roligt att skriva detta inlägget iallafall!(:

Godnatt alla som jag känner !

Kommentarer

  • Anonym säger:

    jiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    2010-07-13 | 16:09:52

Kommentera inlägget här: