sandraalgotsson

bara sandra,

Jobb?

Kategori: Allmänt

Har hemsk träningsvärk i bena efter både bodypump och spinning idag. Men det var riktigt skönt.
Blev också lunch och en massa prat med Maria och Carolina idag, riktigt mysigt. jag njuter varje gång jag kan trädda någon av mina underbara vänner, är ju så svårt när vi är arbetande kvinnor allihopa.
 Gick av ett arbetspass som var 24 timmar imorse och imorgon börjar jag på vårdcentralen i fyra och en halv vecka. hoppas veckorna går fort!

Har också haft en super vecka hos världens bästa pojkvän, är så underbart att vara tillsammans med honom!
 Och jag önskar dig all lycka till imorgon! ska hålla alla tummar jag har.

Nu är det snart dags att sova eftersom jobb väntar imorgon...
usch känns lite sådär att jobba så mycket som jag gör, hinner ju knappt njuta av sommaren, inte allt för kul att bli vuxen trots allt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: