sandraalgotsson

bara sandra,

Lön!

Kategori: Allmänt

äntligen den efterlängtade lönedagen är här! Gud så skönt! har varit lite fattig det sista så lön är väldigt välkommen. Men lite tråkigt är det att resan måste betalas idag och där går en stor del av lönen, men det är det verkligen värt! känns bara lite tråkigt. Beställde inga kläder igår utan ska göra det idag istället, måste bara kolla storleken ordentligt. vill inte ha för stora eller för små kläder.

Hör och häpna! Igår var jag, Sandra Algotsson ute och sprang och jag tyckte om det?! Det var riktigt härligt och tyckte faktiskt det gick riktigt bra, jag ska inte ljuga jag stanna nån gång men det tycker jag är helt okej. Springer ju aldrig. Har ju kondition men hjärnan lurar mig ibland och säger att jag inte orkar. Ska försöka springa 2 gånger i veckan nu, måste komm i ordentlig form till Tunisien. Det närmar sig nu! Idag är ju resan betalt och då är det inte långt kvar. Längtar tills jag får hem taxfree katalogerna! Behöver en ny parfym! Vet dock inte vilken jag vill ha, något förslag?

idag skiner solen och hade gärna legat på någon strand, men får tänka positivt att jag får en bra lön sen och att jag faktiskt ska utomlands! Men lite surt är det att man inte kan ta vara på det fina vädret. Men man ska inte klaga finns de som inte har jobb och som skulle kunna ge sin högra hand för att få ha ett jobb. Men lite butter får man faktikst vara!

Kommentarer

  • carolina säger:

    lön är freaking awesome. sorry att jag har varit frånvarande i kommentarsfältet här. ;) jag saknar dig!

    2010-07-27 | 19:17:39

Kommentera inlägget här: