sandraalgotsson

bara sandra,

lycka!

Kategori: Allmänt

Idag är det äntligen dags P!NK på Ullevi i Göteborg med syster och bästa vänner! Vet med mig att det kommer bli en grym kväll eftersom jag såg P!NK live i Stockholm i november förra året. Det var grymt då och tror det kommer bli ännu grymmare idag! Sommar och sol, bubbelvin och bästa sällskapet, luktar success! 
 Sitter just nu på jobbet slutar vid ett tiden och bussen går vid två sen är det fullrulle fram till halv fyra tiden i natt. Är redan helt slut så imorgon blir det en lång sovmorgon sen väntas 20 årsfest klockan sex med familjen och Daniel ! helgen är fullspäckad med lycka!  Söndag blir det sängliggande hela dagen med älsklingen jämte mig. Blir nog att hyra film och kanske lite godis med för om jag ska orka jobba hela nästa vecka måste jag vila lite också. Hoppas på regn på söndag så att jag kan ligga inne hela dagen med gott samvete!


                                                      

Kommentarer


Kommentera inlägget här: