sandraalgotsson

bara sandra,

magont.

Kategori: Allmänt

Gud vad ont i magen jag har idag! Fattar inte vad det är för något, vill bara krya ner i min sköna stora säng nu och kolla vänner hela dagen. men det går inte eftersom jag måste jobba. Klockan är elva och jag slutar halv fem, känns som en evighet dit. Får hoppas det går fort. får nog bli te istället för kaffe på fikat idag..
Var ju på Ullared igår köpt en resväska som jag kan ha till Tunisien! Kan inte ha den jag hade till Turkiet som är enorm och väger hur mycket som helst. Eftersom jag inte är något vidare bra på att packa måste jag ha en lätt och hyfsat liten väska, packar alltid för mycket. Nu börjar det närma sig iallafall. Längtar så mycket ska bli så skönt att få ha en vecka då bara jag och Daniel existerar så jag kan släppa allt annats som händer här i Sverige. Känner att jag behöver det. Detta året har jag haft fullt upp hela tiden med skola, bal, student och studentresa, kompisar, Daniel, familj och jobb. Behöver lite tid då jag kan koppla av!
 får se om det blir någon träning idag. beror helt på hur magen känner sig. just nu vill jag bara sova!

Det är helt enkelt inte min dag idag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: