sandraalgotsson

bara sandra,

nu är det synd om mig

Kategori: Allmänt

nu vill jag hem. magen är inte mycket bättre och sitter just nu och tycker synd om mig själv. Ska behöva pina mig i en timme och en kvart till. Stackars mig!

Om ungefär en timme och tjugofem minuter ligger jag i min säng med en mysig tröja och kollar vänner. Längtar! och där ska jag stanna resten av dagen om inte magen blir bättre, blir den det kan det bli en sväng till gymmet. men det är ytterst tveksamt.
 Imorgon är det fredag och jag ska åka till min favoritkille! Vi är troligtvist ensamma hemma hos honom och jag ser verkligen framemot en skön och mysig helg. Kan dock bli utgång antligen imorgon eller på lördag just nu har jag ingen lust men får hoppas att lusten kommer. Har aldrig vart ute i Uddevalla så kan va kul att prova på det också! Det är någon såkallad fjordfest där nu så känns illa tvunget att gå ut! Men tror ändå att det kan bli riktigt roligt ! 
                                                        


En bild på mig från fredagens bravader i Göteborg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: